spot_img

Recenze a hodnocení on-line na internetu 

Vždy, když chceme navázat spolupráci s firmou – ať už si od ní chceme zakoupit produkt, službu, nebo se stát její součástí – měli bychom si napřed zjistit, zda je důvěryhodná a zda jsou její produkty kvalitní. K tomu nám nejlépe poslouží recenze firem na internetu. Tam jich najdeme nejvíce a pravděpodobně budou reálnější než třeba ty, které firma prezentuje sama na svých stránkách nebo v reklamě. Jak je ale hledat? A co, když chcete recenzi napsat? Kam jít?

Kam napsat recenzi na firmu?

Jak pro psaní recenzí, tak pro jejich hledání, jsou klíčové dvě stránky – Google Business a české Firmy.cz. Tam najdete valnou většinu firem a hodnocení bez cenzury. Zároveň máte možnost napsat svůj názor na firmu a pomoci tak ostatním v rozhodování. 

Další portály s recenzemi jsou například: Aplikant.cz nebo Heureka.cz

Jak napsat hodnocení firmy?

Chcete napsat recenzi na společnost, se kterou máte zkušenost? Pro maximální důvěryhodnost vašich recenzí se řiďte se těmito body:

  1. Pište jen pravdu. Lživé recenze zbytečně ubližují firmám, které si je nezaslouží a jsou opravdu nebezpečné.
  2. Buďte struční. Jistě chcete sdílet co nejvíce informací, ale příliš dlouhé recenze nejspíš nikdo číst nebude a budete je tak psát zbytečně.
  3. Vyjadřujte se slušně. Solidně napsaná recenze je důvěryhodnější.
  4. Strukturujte svou recenzi. Nepište vše do jednoho bloku textu. Používejte seznamy výhod a nevýhod a často oddělujte odstavce.

Co je to Aplikant.cz?

Aplikant.cz je webová stránka od společnosti 123jobs Media s.r.o., na které můžete najít recenze firem tak trochu z druhé strany. Nejen z pohledu zákazníka, spotřebitele ale i zaměstnance. Použít ji je velmi výhodné, když hledáte například novou práci. Můžete zjistit mnoho zajímavých informací o firmách, dodavatelských vztazích, kolektivu, vedoucích firem a třeba i informace o celkové atmosféře na pracovišti.

Recenze firem najdete na internetu na mnoha místech, je ale velmi důležité hlídat si jejich důvěryhodnost. Ověřujte si pravdivost informací, nespoléhejte se na jednu recenzi nebo jeden portál. Lidé nemají vždy jen dobré úmysly a často se vám může stát, že narazíte na záměrně lživé a poškozující recenze. Ne každá negativní recenze je ale lež. Proto je nutné porovnávat recenze mezi sebou.

- Reklama -udalosti

Mohlo by vás zajímat

- Reklama -magazín

Redakce doporučuje

udalosti