Český trh plný franšíz. Co je největším lákadlem?

Zajímáte se o dění v podnikatelském světě? Zajímáte se o to, co se děje na českém podnikatelském trhu? Pokud ano, pak pravděpodobně víte, že se zvyšuje počet franšízových konceptů. Franchising byl ještě před pár lety něčím, čeho se lidé obávali, dnes už lidé vědí, že se jedná o jednu obrovskou podnikatelskou příležitost, kterou musí chytit za pačesy. A tak mnozí lidé investují do franšíz a začínají podnikat pod značkou, která už je na trhu nějaký ten pátek. 

V souvislosti s přibývajícími franšízami na českém trhu se nabízí otázka, o jakou konkrétní franšízu je dnes zájem, co je pro lidi největším lákadlem. Podle posledních zjištění lze říct, že na českém trhu převažují hlavně nápady tuzemských podnikatelů, zahraniční franšízy jsou pro Čechy rapidně drahou záležitostí, i když se zahraniční franšízy rovnají rychlému navrácení investice. 

Gastro koncepty jsou nejvíce populární

I když dnes na českém trhu najdeme franšízy s nábytkem, hudební výukou, franšízy s hubnutím nebo franšízu Extéria Market, stejně je největší zájem o gastro koncepty. Lidé totiž mají k jídlu opravdu blízko, ostatně taky si jsou moc dobře vědomi toho, že jídlo tu bylo, je a bude a že o jídlo bude neustále takový zájem, jaký je nyní. 

Pokud bychom měli být konkrétnější, nejoblíbenější jsou hlavně franšízy nabízející pizzu. Abychom však byli ještě konkrétnější, největší zájem roste o Telepizzu nebo o Pizzu Hut, která se rozšiřuje opravdu rychlostí blesku. 

Jídlo a poté péče o zdraví

Samozřejmě jídlo a gastro koncepty nejsou jediné oblíbené na trhu. Kromě jídla se hodně rozvíjí i koncepty týkající se péče o zdraví. Na trhu dnes působí mnoho výživových center nebo fitness-center, které chtějí přivést klienty na správnou cestu zdravého životního stylu. U franšíz, jež se vztahují na péči o zdraví, lze říct, že je návratnost zhruba čtyři roky.

Zprávy Novinky

Leave a Reply