spot_img

Reklamní předměty stále nejsou out

Reklamní předměty v posledních letech vytlačila reklama na webu a sociálních sítích. V poslední době se ale stále více marketérů vrací k této tradiční formě propagace. Proč? Jaký význam mají reklamní předměty v budování dlouhodobých vztahů s klienty? 

Stále větší zájem o reklamní předměty

Zatímco v uplynulých letech mnoho firem sázelo na reklamu na internetu, stále častěji opět začaly pořádat reklamní a promo akce, kde se přímo dostanou do osobního kontaktu se svými potencionálními zákazníky. Proč je tomu tak? Lidé prostě a jednoduše začínají být na reklamu na internetu neteční. Nereagují na ni, nepřináší již takové konverze jako v minulých letech. Marketéři se tak stále častěji navracejí k využívání reklamních předmětů, zejména v posledních letech upřednostnily roušky s potiskem.

Zvýšení věrohodnosti

Jeden z nejčastějších důvodů pro opětovné využívání reklamních předmětů uvádějí členové marketingových sekcí možnost zvýšit věrohodnost firmy. Lidé prostě a jednoduše více věří lidem, nikoliv tomu, co je napsáno na internetu. Moci tak oslovit potenciální klienty pomocí reklamní akce nebo předmětu se tak stále více vyplácí. Rychleji se buduje povědomí o značce, rychleji dochází ke konverzím v podobě nákupů produktů nebo služeb.

Dlouhodobé vztahy

Pokud si svých obchodních partnerů vážíte, jistě přemýšlíte, jak si je hýčkat. I zde dokáží sehrát dárky v podobě reklamních předmětů významnou roli. Může se jednat o drobnost, která bude sloužit každodenním užitku, nebo v případě dlouhodobých klientů a obchodních partnerů o reklamní předmět vyšší hodnoty, s jehož pomocí jasně vyjádříte, že vám na dobrých vztazích i na další úspěšné spolupráci záleží. Reklamní předměty jsou nezastupitelné, každý přeci rádi dostáváme něco navíc.

V poslední době se manažeři stále častěji navracejí k oblíbeným reklamním předmětům. Ty, které lidem přinesou užitek pro jejich běžný život, pak zůstávají nejvíce oblíbené.

- Reklama -udalosti

Mohlo by vás zajímat

- Reklama -magazín

Redakce doporučuje

udalosti